torstai 30. heinäkuuta 2015

My Day :)

Moikkelis moi.
Tässä on nyt tää my day.Nyt on vähän aikaa kestänyt postauksesta.Tästä postauksesta tuli "vähän"pitkä.

Minä olen Auroora. Olen Camarguenhevonen ja olen 8 vuotta.Minä olen vähän villi ja leikkisä.

Tänään minulla ratsastaa Elisa.

Elisa kiristää minun satulavyön ja sen jälkeen me lähteään.

Sitten me lähdemme ratsastamaan.

Nyt me aiomme hypätä.

Pääsenköhän yli ?

Me pääsimme yli . Minnehän nyt Elisa minua ohjastaa? 

Me aioimme ravata mäen ylos.

Kun me pääsimme ylös,niin alkoi sataa.

 Lähdimme sateen vuoksi sisäkentälle.

Kentälle meitä tuli katsomaan Eetu koira.

Kentällä me ravasimme ympyrää.

Sitten me lähdettiin kentältä ulos.

Elisa ratsasti minut ulos ja lähdettiin tallia kohti.

Elisa vei minut laitumelle, vaikka olisin vielä halunnut ravata.

Sitten jouduin loppupäiväksi laitumelle.

Kiitos kun luit.

2 kommenttia: